Verhuur

Wij kunnen ons clubhuis verhuren, bijvoorbeeld voor een school- of scoutingkamp of andere verenigingsactiviteit. Ook is het een geschikte locatie voor kinderfeestjes of familiefeesten. Omdat wij midden in een woonwijk staan, is de locatie absoluut niet geschikt voor luidruchtige feesten!

We verhuren ons Groepshuis ook niet voor commerciële activiteiten zoals particuliere feesten met betalende bezoekers etc.

Voor vragen over verhuur kunt u mailen naar verhuur@scoutingpurmerend.nl.

Gebouw

Informatie

Nabij het centrum van Purmerend staat ons clubhuis. Het gebouw bestaat uit een begane grond voorzien van een grote speel/slaapzaal, kleine speelzaal/slaapzaal een keuken en een toiletgroep bestaande uit drie toiletten met douche en een lange wasbak voorzien van vier kranen.

Op de eerste verdieping is een derde speelzaal gelegen. De keuken is voorzien van een fornuis met oven, een koelkast (met vriezer) en verder is de keuken van alle gemakken voorzien.

Alle ruimten zijn centraal verwarmd en men heeft de beschikking over een vaste telefoonaansluiting.

Foto’s van ons clubhuis vind je in ons foto-album.

Terrein

Informatie

Het terrein is ca. 300 m2, wordt omgeven door bomen en omzoomd door twee sloten. Er is een groot grasveld dat gebruikt kan worden voor diverse spelen of om tenten op te zetten. Op het achterterrein is de mogelijkheid tot het stoken van een kampvuur (mits de voorgeschreven regels om te stoken van o.a. de brandweer worden nageleefd).

De toegang tot het terrein ligt aan een fietspad, daardoor is het niet mogelijk om hier met de auto te komen. Er kan geparkeerd worden op het Klaas Schoorlplein en omgeving (in de vakken!). Via een steeg en het fietspad kan er naar de toegangsbrug gelopen worden (ca. 100m).

Omgeving

Informatie
Purmerend is door de centrale ligging in de regio ‘Hart van Waterland’. De stad heeft een historisch centrum met een divers winkelaanbod.

Het werelderfgoed Beemster, het karakteristieke Edam/Volendam en niet te vergeten de Zaanse Schans zijn in de directe omgeving. Amsterdam ligt op 20 min rijden met de auto en is goed bereikbaar met bus en trein.

Op loopafstand zijn gelegen:

Het historische centrum, treinstation Purmerend Overwhere, AH XL voor de nodige boodschappen en het Trimpad met avonturenspeelplaats waar de kinderen zich uit kunnen leven.

Op fiets-dan wel bus-afstand zijn gelegen:

Recreatiegebied `Het Twiske`, zwembad `Het Leeghwaterbad`, Kinderboerderij De Ridder, speeltuin De Speelkraam en het Purmerbos.

Huurprijzen

Externe huurders:

• Familiefeesten : € 210,- per dag
  • Kinderfeestje (t/m 12 jaar): € 35,- per uur (min. 2 uur)
  • Structurele verhuur € 35,- per uur

Scoutinggroepen: (maximaal 50 personen)

• Overnachting € 3,50  p.p.p.n. met een minimum van € 35,-
    Let op: Overnachting in het clubhuis is i.v.m. onze vergunning niet mogelijk! Overnachting op het terrein (in tenten) is wel mogelijk.
  • Kinderfeestje (t/m 12 jaar): € 30,- per uur (min. 2 uur)
  • Feestavond (tot 00:00): € 150,- per dag
  • Structurele verhuur € 30,- per uur

Leden en ouders van leden van Scouting Purmerend:

• Feesten / partijen: € 150,- per dag
  • Kinderfeestje (t/m 12 jaar): € 30,- per uur (min. 2 uur)
  • Structurele verhuur € 30,- per uur

Borg

Alle huurders betalen een borg van € 100,-. Deze wordt binnen 2 weken geretourneerd na het inleveren van de sleutel en het opleveren van het groepshuis & terrein in nette en ongeschonden staat.

Presentielijst

In verband met eventuele calamiteiten moet bij overnachting een presentielijst ingeleverd worden.

Huurvoorwaarden

Raadpleeg altijd onze Huurvoorwaarden, elke huurder moet zich hieraan houden!

NB Deze prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten. De definitieve huurprijs staat op het huurcontract dat iedere huurder toegezonden krijgt.

Beschikbaarheid

Informatie
Ons Groepshuis is er natuurlijk allereerst voor onze Scoutingopkomsten. Tijdens de tijden waarop onze leden bij elkaar komen (opkomsttijden) zullen we het dan ook niet verhuren aan anderen. De momenten waarop er eventueel mogelijkheden zijn voor verhuur zijn daarmee:

maandag Vanaf 21.00 uur
dinsdag Ja
woensdag Vanaf 20.00 uur
donderdag Ja
vrijdag Nee
zaterdag Vanaf 15.00 uur – alleen 3e en 4e  weekend van de maand
zondag Gehele dag beschikbaar – alleen 3e en 4e weekend van de maand

In de schoolvakanties kan de beschikbaarheid afwijken. Wil je weten of ons Groepshuis nog beschikbaar is op het moment dat je het wilt huren? Mail dan naar verhuur@scoutingpurmerend.nl.

Raadpleeg altijd de huurvoorwaarden, hier moet iedere huurder zich aan houden. Bovendien is het belangrijk om te beseffen:

• We zijn een Scoutingvereniging, bedoeld om onze jeugdleden een leuke vrijetijdsbesteding te bezorgen. We hebben een heel mooi clubhuis, het is echter niet altijd brandschoon. Daarvoor vragen wij uw begrip: we werken met allemaal vrijwilligers die al veel van hun vrije tijd in de vereniging steken. Ons uitgangspunt is dat u het Groepshuis na verhuur minimaal zo achterlaat als u het heeft aangetroffen bij het overhandigen van de sleutel.
  • Het is voor ons belangrijk dat de buurt geen overlast heeft vanuit ons clubhuis. Niet van onze eigen leden, maar dus ook niet van huurders. Geen geluidsoverlast én geen parkeeroverlast.
Heb je belangstelling om ons Groepshuis te huren, of heb je nog vragen? Mail dan naar verhuur@scoutingpurmerend.nl. Wil je ons Groepshuis huren? Raadpleeg altijd onze huurwoorwaarden!

Neem contact op

Doplaan 4